نشان و کلمه ی بلوتوث متعلق به شرکت Bluetooth SIG Inc است و هر گونه استفاده از این نشان از سوی شرکت Signia GmbH تحت نظارت و تایید آن شرکت می باشد. دیگر نشان های تجاری استفاده شده در این برگه متعلق به صاحبان اصلی آنها است.
آزمایش میدانی در سال 6102 و در کشورهای ایالات متحده و آلمان و توسط شرکت Sivantos
انجام شد تا میزان اثربخشی TeleCare بر روی کار بالینی 52 ادیولوژیست مشغول در حرفه ی بالینی شنوایی و بر روی 051 نفر از بیماران در طول مدت چهار ماه ارزیابی و بررسی شود. نتایج نشان داد که استفاده از TeleCare باعث می شود میانگین نرخ عودت سمعک، مدت زمان استفاده ی آزمایشی از سمعک و تعداد دفعات مراجعه برای تنظیم مجدد در مقایسه با حالتی که از TeleCare استفاده نمی شود، کاهش می یابد. نتایج این مطالعه در مقاله ای با نام "Signia TeleCare – آینده ی مراقبت از سمعک از هم اکنون آغاز شده است"، ارایه شده است و در signia-pro.com/telecare-field-test موجود است.
TeleCare 2.0
ارتبـاط شـخص شـمـا با مـوفقیت
نزدیک تر از قبل به کاربران تان.
با رایانه یا دستگاه های هوشمند خود به گوشی هوشمند کاربران تان وصل شوید: TeleCare فصلی نو در حیطه ی کاری تان است که شما را درتماس مستقیم با کاربران تان نگه می دارد و این امکان را به شما می دهد تا به نحو پیشرفته ای بتوانید از راه دور، سمعک کاربر را تا حد ممکن و به نحو موثری تنظیم ظریف کنید تا دوران استفاده ی آزمایشی خوبی را از سمعک طی کند. TeleCare برای سمعک های رده بالای TM primax است و با همه ی مدل های Signia کار می کند و استاندارد طلایی را در زمینه ی مراقبت از کاربر فراهم آورده است.
همزمان و بدون هیچ وقفه ای
به کابران خود کمک کنید.
امکان پایش علایم مهم در دوران استفاده ی آزمایشی از سمعک باعث می شود تا شما بهتر بتوانید سودمندی موفقیت آمیز کاربر از سمعک را پیش بینی کنید.
امکان ردیابی میزان رضایتمندی فرد در هر روز شما این امکان را خواهید داشت که با دقت بیشتری واکنش نشان داده و عمل کنید.
با تنظیم ظریف از راه دور به کاربران خود خدمات داده و آنها را پشتیبانی کنید.
به کمک Signia TeleLink و با امکان انجام تنظیمات از راه دور در چهار باند سمعک، کاربر سمعک را تحت تاثیر خود قرار دهید.
با کاهش فواصل زمانی عدم استفاده ی سمعک، نهایت سودمندی را در دوران استفاده ی آزمایشی از سمعک فراهم آورید. از مراجعه ی مکرر دوری می گردد. مسایل و مشکلات ساده باعث ناکامی کاربر در دوران استفاده ی آزمایشی از سمعک نمی شود.
با یک ارتباط آسان، نزدیک کاربران خود بمانید.
قابلیت هایی همچون امکان نوشتن پیام، ارسال صدای ضبط شده یا ویدیو به وسیله ی CareChat باعث می شود تا با کاربران تان به راحتی و مستقیم ارتباط برقرار کنید. موانع دخیل در برقراری ارتباط برطرف می شود. این امکان را به شما می دهد تا هر مشکلی را به نحو بهینه و موثری برطرف سازید. موجب کاهش تعداد جلسات و صرفه جویی در زمان شما می شود.
مزایای بیشتر با سمعک Pure TM 13 BT primax
برای شما و از طریق بلوتوث، اطلاعات مفصلی درباره ی مدت زمان استفاده از سمعک، میزان استفاده از برنامه های سمعک و محیط هایی که کاربر در آنها قرار داشته است، فراهم می آید تا بدین وسیله دوره ی آزمایش استفاده از سمعک موفقیت آمیز گردد.
مزایای بیشتر با سمعک Pure TM 13 BT primax
اطلاعات مربوط به برنامه ی کنونی سمعک، ولوم، نوع محیط طبقه بندی شده و سطح شدت نویز زمینه، به شما کمک می کند تا بتوانید سمعک را در هر محیطی و شرایطی تنظیم ظریف کنید.
هم اکنون، ارتباط با موفقیت را آغاز کنید!
میزان موفقیت آزمایش شده در مقطع فروش:
نرخ عودت سمعک
مدت زمان دوره ی استفاده ی آزمایشی
تعداد مراجعات مکرر و بعدی
یک آزمایش میدانی نشان داد که با استفاده از Telecare، دوران استفاده ی آزمایشی از سمعک به آرامی، تند و با موفقیت زیادی در مقایسه با قبل سپری می شود.
به کار خود رونق ببخشید:
برای 2.0 TeleCare، در telecare.signia-pro.com ثبت نام کنید.
کاربران تان می توانند اپلیکشین myHearing App را از Google Play و Apple App Store دانلود کنند.